Saturday, October 31, 2009

Preparation : 3weeks (follow quantity)
Minimum order : Please ask
Special request allowed.

Items will be hand courier at max RM10 around kl (max 3kg)
We may use Courier or Pos Laju for location out of kl.




Adore
Ferrero Rocher nestled inside
mini glass and topped with
ribbons.
(Coklat Ferrero Rocher diisi di dalam gelas and dihias dengan reben.)

MYR 8.50

Blossom
Mini glass decorated with ribbon and purple hyderangea. FREE 5 pcs Mentos each glass. (Cenderahati gelas ini dihias dengan reben dan bunga hyderangea.)
MYR 4.90


Bold Romantic
Mini glass decorated with red roses and ribbons. FREE 5 pcs Mentos each glass. (Cenderahati gelas mini yang dihias dengan reben dan ros merah.)
MYR 6.90



Charming
Mini glass decorated with 3 beautiful purple roses and ribbons. FREE 5 pcs Mentos each glass. (Cenderahati gelas mini yang dihias dengan 3 kuntum bunga ros dan diikat dengan reben.)
MYR 5.90

Cheerful
Heart shape chocolate nestled inside mini glass and tied with ribbon.
(Coklat berbentuk hati diisi di dalam gelas dan diikat dengan reben.)
MYR 8.50

Delight
Mini glass decorated with lavender and finished with purple ribbon. FREE 5 pcs Mentos each glass. (Cenderahati gelas mini yang dihias dengan bunga lavender dan ribbon.)
MYR 5.90

Dream
Mini glass with orange rose. FREE 1 mini box of Sun Maid Raisins each glass. (Cenderahati gelas dihias dengan kuntuman ros berwarna oren.)
MYR 5.00

Dreamers
Glass jar tied with purple ribbon. FREE 6 pcs Mentos each jar. (Cenderahati balang kaca yang diikat cantik dengan reben.)
MYR 6.70



Extravagant
Beautifully decorated mini glass with three pink roses and tied with pink, green and cream colored ribbons.
FREE 5 pcs Mentos each glass.
(Cenderahati gelas yang dihias indah dengan bunga ros merah jambu dan diindahkan lagi dengan ikatan reben.)
MYR 5.90

Fairy Garden
Mini glass laced with ribbon and decorated with a lavender and three purple roses. FREE 5 pcs Mentos each glass. (Cenderahati gelas yang diikat dengan reben dan dihiasi dengan bunga lavender serta ros.)
MYR 6.90



Floral Splash
Lavishly decorated mini glass surrounded by plentiful of purple roses and colorfull ribbons. FREE 1 mini box of Sun Maid Raisins each glass.
(Gelas mini yang dihias mewah dengan pelbagai bunga ros dan diikat dengan reben.
MYR 8.90
Garden of Roses
Mini glass with lots of roses. FREE 1 pc Ferrero Rocher each glass. (Cenderahati gelas yang dihiasi dengan kuntuman bunga ros.)
MYR 10.90

Lovely
Simply decorated glass jar tied with fancy purple ribbons. FREE 6 pcs Mentos each jar. (Cenderahati balang kaca dengan penutup dihias indah dengan bunga hyderangea merah jambu dan diikat dengan reben.)
MYR 5.70
Magical
Cute glass jar with lid decorated with pink hyderangea and tied with pink ribbons. FREE 6 pcs Mentos each jar. (Cenderahati balang kaca dengan penutup dihias indah dengan bunga hyderangea merah jambu dan diikat dengan reben.)
MYR 6.60

Moments
Mini glass filled with heart shape chocolate, wrapped with net and tied with ribbons.
MYR 5.90

Perfect
Mini glass decorated with beautiful and colorful roses laced with gray colored ribbbons to create an elegant looking favor. FREE 1 mini box of Sun Maid Raisins each glass. (Cenderahati gelas yang dihias indah dengan bunga ros yang cantik dan diikat dengan reben berwarna kelabu untuk menjadikannya lebih menawan.)
MYR 7.90

Purple Passion
Mini glass laced with purple ribbon and purple roses. FREE 5 pcs Mentos each glass. (Cenderahati gelas yang dihias dengan reben dan bunga ros ungu.)
MYR 5.90
Romantic
Gorgeously decorated mini glass with pink roses and tied with pink ribbons. FREE 1 mini box of Sun Maid Raisins each glass. (Cenderahati gelas mini yang dihias cantik dengan reben dan bunga ros merah jambu sesuai untuk semua majlis perkahwinan.)
MYR 6.50

Sweet
Simply decorated mini glass with hyderangea and finished with pink colored ribbons. FREE 5 pcs Mentos each glass.
(Gelas mini yang dihias dengan bunga hyderangea dan diikat dengan reben berwarna merah jambu.)
MYR 4.90

White Beauty
Clear glasss jar tied with white ribbon and top with green leaf. FREE 6 pcs Mentos each jar. (Balang kaca yang diikat dengan reben berwarna putih dan dihias dengan sehelai daun.)
MYR 6.30

Wonderful
Clear glass jar laced with gray and green ribbons and tops with green leaves. FREE 6 pcs Mentos each jar.
(Cenderahati balang kaca yang diikat dengan reben kelabu dan biru diindahkan lagi dengan dedaun hijau.)
MYR 6.10